B-tipi hapishaneye hoşgeldiniz!

1 Mart 2011 Salı

Engin Ardıç'a ...

Engin Ardıç denen şahsiyeti tartışılası bir yazar var. Ne hikayeler anlatmış, ne güzel şeyler uydurmuş zamanında.



İşte aynen bunları anlatmış Engin bey. Şimdi diyorsunuz bu gamonistlerde ne ahlaksızmış be yav! Tabi efendiler hareminde olmayan bayanlara devrimci diyorlarlarlarlar ama şunu unutuyorlar efendilerlerlerler en büyük hazzı ne oral sex ne de vücut sıvılarıyla yapılan sex sağlar, en büyük hazzı özgürlük sağlar. Hayır yani yazar diye geçiniyorsun Orta Çağ'dan kalma bir adam olduğunu ifadelerinle belli ediyorsun pes yani :"Emre Aköz, kendisine yumurta atmaya çalışanlar arasında gözüne ilişen "cırtlak sesli birkaç kara kuru kızdan" sözetti." Beyefendilerlerlerlerler kusuruma bakmazsınız artık, siz tam bir iktidar kuçususunuz. Neden mi? Çünkü yumurta jopların yanında hafif kalır. Madem haz almaya bayılıyorsunuz kişi başına düşen 1,25 jopu tadın o zaman! Bir eylemde polisler cinayet işledi, küçücük bebeği öldürdüler be!Bunu yazsaydın ya oraya! Bu kadar mı alçalınır! İnsanlığından utan! Ayrıca ergenlik çağına girmiş delikanlılar gibi söylemlerin efendimdimdimdimdimdimdimdim. Kusura bakma efendim, o kızlar senin gibi iktidar kuçuluğu yapıp para kazanmıyor, paralıların fahişeliğini yapmıyorlar, ilkelerini satmıyorlar aksine özgürlükleri için savaşıyorlar ve biz de savaşıyoruz. Merak etmeyin efendimdimdimdim biz sağcıyla sağcı, solcuyla solcu, pedofililerle pedofili olmayacağız.
"Keşke o kızı tutup şap diye öpseydin Emre... Belli ki kimse öpmemiş...
Belki de ossaat liberal kesilirdi!"
Buna bir şey demiyorum zeka yaşınız itibariyle. Hemencecik büyümenizi diliyorum efendimdimdimdimdim!



Sana yazar denilmesinden ben utanıyorum! Gerizekalı komunistler senin yanında Einstein kalır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder