B-tipi hapishaneye hoşgeldiniz!

27 Haziran 2010 Pazar

Medya Kralı Soytarı Oldu



-Yazıya hızlı bir başlangıç yapmadan önce değinmek istediğim bir kaç şey var; Türkiye'de ve Dünya'da genel bir insan profili var, insanlar ne eleştirmeyi biliyorlar ne de eleştirilmeyi. İnsanlar eleştirmeyi bilmiyorlar çünkü çoğunlukla sınırı aşıyorlar ve iyi olması gereken şeyi görüp, onu eleştirmek yerine çok aşşağılayıcı oluyor. İnsanlar eleştirilmeyi bilmiyorlar çünkü yüzleşmekten korkuyorlar.
Eğer bu yazıda eleştirilenler gücenip kırılırsa kırılsın hiç umrumda değil. Sonuçta yıkmak kolay yapmak zor.-



Televizyonlar şimdiler de ışıl ışıl parlıyor gençlerle ya da iplerin medyasızlıkta olduğu bir yönetimle.Gençler dedim ya
işin içinde gençler olunca yeni bir jargon olur -bu herşey için geçerlidir-. Şimdiler de yeni moda "Medya Kralı". Alışık olduğumuz, talkshow formatlı bir program (?). Beni düşündüren şey ise bu programı yapanların fazlaca piyasaya kayıp acımasızlaşmış olmaları elbet.
Program bana bu programı yapanlar talkshow yapmayı bilmiyorlar dedi ama bilmemek değil
bunca yıl program yaptığı halde program yapmayı bilmemek ayıp, insanlıktan payını almamış olmak özellikle çok çok ayıp. Yani programa insanları onlarla konuşmak için çıkarmıyorsun ve -özellikle-kanalı reyting manyağı yapmak için insanlarla dalga geçiyorsun bu insanlık mı? Söylesin entellektüel ineğimiz bana söylediklerimin doğru olmadığını söylesin programda ki insanlara yaptığı gibi hadi beni de kültür seviyemin düşüklüğünden vursun, ne kaybederim ki!? Zaten yaptığı talkshow programı değil "Sabah ŞkRleri" tarzı program; Adam geyik yapmayı bile bilmiyor. Ayrıca o kadar konuk çağırıyor kalitelisinden hemide ama onlarla konuşmuyor öbür konuklara nasıl bel altı vursam nasıl reyting toplasam diye düşünüyor. Allah aşkına hadi bana da
desene kültür seviyesi düşük diye bana da, hatta hasat ettiğin beyinleri de topla koro halinde söyle "seviyesiz" de. Seni izleyip seninle seviyeyi tavana çıkaranlar var zaten ben izleyip tavan yapmasam da olur.

Nam-ı diğer Ozan! Bir şeyi bilmiyorsan yapma kardeşim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder